مادر
وبلاگ تنهایی جی اف اس
تاريخ : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:مادر,مهربان, | نویسنده : jfs

 

مادر

مادر ای تمام وجود من

در قلب منی تا ابد

زندگی من، وجود من

تو بودی که مرا با تمام وجود

با قلبی مهربون بزرگ کردی

در یاد منی، در قلب منی، تو دلیل بودن من در این دنیایی

پس ای مادر...

ای مهربانم دوست دارم

تو بودی که

چون قایق از موج های خشن دریا نجاتم دادی

هر چند از تو دورم ، کنارت نیستم

ولی...

وجودت را همیشه کنارم احساس می کنم گل من

مادر

تار مویت را به دنیا نمی دم

قطره اشکت را به دریا نمی دم

خاک پایت را به کو ها نمی دم

هر دم نفست را به آسمان ها نمی دم

تمام عمر منی مادر

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



اسلایدر

دانلود آهنگ