شکایت
وبلاگ تنهایی جی اف اس
تاريخ : شنبه 15 مهر 1386برچسب:شکایت,دیوونه,نابود,زندگی,عذاب,بازی,عاشقم,آدم,جالب,شعر های من,خدا, | نویسنده : jfs

  

شکایت 

شکایت دارم از کی نمی دونم، از چی نمی دونم

شاید از اونی که باهام بازی کرد

زندگی ام رو نابود کرد

عشق برام حروم کرد

شاید از زندگی خودم

زندگی که هیچ معنی واسم نداشته

زندگی که همیشه از آن عذاب می کشم

شاید از تنهاییم

تنهایی که همیشه باهام بوده و منرو از تنهایی می خواد در بیاره

تنهایی که هیشکی رو نذاشت باهام باشه

شایدم از اونی که دوسش داشتم

کسی که همه کسم بود ولی خودش نبود

اومدنش در حد نبودنش بود

شایدم از خودم

منی که دیوونه کسی شدم کس نبود

احساس نداشت عاشق نبود

کسی که بودنش فقط به حرف بود

کسی که فک می کردم همه کسم بود ولی نبود

عاشقم بود؟ نه نبود

دوسم داشت؟ نه نداشت

دلش واسم تنگ می شد؟ نه نمی شد

آدم بود؟ نه نبود

شکایت دارم از تو

تویی که داری به شعرام می خندی

شکایت دارم از همه همه همه

درکم کنید شکایت دارم از اون 

شکایت


نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت14:59---24 بهمن 1391
دوره ، دوره ی تنهایی دستها نیست

دوره ، دوره ی تنهایی دلهاست . .


]i tvrd nhvi ;i lk ;d isjl...
ساعت13:45---4 دی 1391
قشنگ نیست وبلاگتون .من که خوشم نیومد. ادمو از دنیا سیر میکنه .از همه بدت میاد مگه همه امها مثل هم دیگه ان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



اسلایدر

دانلود آهنگ